Wij hebben een lijst samengesteld met de meest voorkomende vragen over Libra Djewelz en haar service. Mocht jouw vraag er niet tussen staan dan kun je ten alle tijden contact met ons opnemen via de chat of het contactformulier.

 

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen bij Libra Djewelz is heel makkelijk. Je kiest de producten die je graag wilt bestellen, deze plaats je in het winkelmandje. De inhoud van je winkelmandje kun je altijd wijzigen door er op te klikken. Als je klaar bent met shoppen, klik je op "Doorgaan naar betalen". Vervolgens doorloop je stap voor stap het bestelproces en bevestig je je bestelling. Zodra Libra Djewelz de bestelling heeft ontvangen, sturen wij je per e-mail een orderbevestiging. Voor een stap voor stap uitleg over het bestelproces verwijzen wij je graag naar de pagina bestellen.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Je krijgt direct een bevestigingsmail van jouw bestelling.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Na het definitief plaatsen van jouw bestelling is deze helaas niet meer te wijzigen of annuleren. Bij veranderingen kun je uiteraard altijd contact opnemen met info@libradjewelz.nl.

Dien ik een account te hebben om een bestelling te plaatsen?

Dat is niet nodig. Je hebt de keuze om de bestelling te plaatsen met een account of als gast. Besluit je een account aan te maken dan kun je alleen een bestelling plaatsen door in te loggen op dit account, tenzij je de bestelling plaatst met een andere e-mailadres. Een account is gemakkelijker omdat jouw gegevens opgeslagen zijn en je sneller je bestelling kunt afronden.

Hoe wordt ik op de hoogte gehouden van mijn geplaatste bestelling?

Je wordt via e-mail op de hoogte gehouden van de status van jouw bestelling. Je  krijgt een bevestiging van de geplaatste bestelling en je krijgt bericht wanneer wij jouw bestelling verzenden. Als jouw bestelling eenmaal bij de vervoerder ligt dan kun je jouw bestelling volgen via de track and trace code die je per mail ontvangt. Kies je voor brievenbuspakket zonder track & trace dan kun je je pakket niet volgen.

Kan ik mijn bestelling als een cadeautje laten inpakken?

Bij Libra Djewelz wordt jouw bestelling altijd in een leuke verpakking bezorgd. Is het een cadeau, dan kun je gebruik maken van onze cadeauservice en wordt jouw bestelling extra feestelijk als cadeautje ingepakt en afgeleverd op het opgegeven adres. Als je ook graag een boodschap bij het cadeautje wilt meegeven dan kun je dit aangeven tijdens het bestelproces in het daarvoor bestemde veld, Libra Djewelz zorgt ervoor dat deze boodschap handgeschreven bij het cadeau wordt meegeleverd.

Betaling

Op welke wijze kan ik betalen in de Libra Djewelz webshop?

Wij bieden je een ruime keuze aan betalingsmogelijkheden. Je kunt bij Libra Djewelz op de volgende manieren betalen: Via IDEAL, via creditcard (VISA, Mastercard, American Express), achteraf via Klarna, via PayPal, via Bancontact/Mister Cash, via KBC/CBC payment button, via Belfius payment button, via overschrijving, met een Libra Djewelz cadeaubon, een VVVgiftcard en met een Webshopgiftcard.

Uitgebreide informatie over de verschillende betaalmethoden vindt u op de pagina Betaling.

Kan ik ook achteraf betalen in de webshop?

Je kunt ook kiezen om achteraf te betalen. Kies dan voor de optie "Klarna achteraf betalen". Je hebt in dat geval wel een account nodig bij Klarna, zij regelen voor ons de achteraf betalingen. Wij verzenden jouw bestelling zodra deze is voltooid. Van Klarna krijg je een e-mail met een betaallink die je binnen een bepaalde tijd moet voldoen.

Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?

Je ontvangt een factuur per mail op de door jouw opgegeven e-mailadres. Ontvang je ook graag een papieren factuur dan kun je dit aangeven tijdens het bestelproces in het vak 'Opmerkingen' en dan zorgen wij ervoor dat de factuur is bijgesloten bij jouw bestelling.

Hoe kan ik een kortingscode inwisselen?

Wanneer je een kortingscode hebt ontvangen kun je deze invoeren in de eerste stap van het bestelproces bij "Heb je een promotiecode?". De korting wordt meteen in mindering gebracht op het totaal te betalen bedrag.

Zijn de prijzen in de webshop inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen die vermeld staan op libradjewelz.nl zijn inclusief 21% BTW. Op de factuur wordt de BTW ook apart vermeld.

 

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de bezorgmethode die je kiest.

Binnen Nederland bij bestellingen tot €25,-:

           - brievenbuspakket zonder track & trace €2,95

           - brievenbuspakket met track & trace €3,90                                     

Binnen Nederland bij bestellingen tussen de €25,- en €45,-:

           - PostNL pakketten €4,25

           - PostNL pakketservice (met extra bezorgopties) €4,95

Extra bezorgopties:

           - Kies zelf dag van bezorging

           - Ophalen bij PostNL pakketpunt

           - Ophalen bij pakketpunt in de ochtend 

           - Avondlevering 

           - Handtekening voor ontvangst >> Gratis

          - Bezorgen alleen bij geadresseerde (niet bij buren)

Bestellingen vanaf €45,- gratis verzending.

Binnen België bij bestellingen tot €30,-:

           - €3,90 verzendkosten

Binnen Belgie bij bestellingen van €30,- tot €50,-:

           - €6,95 verzendkosten

Bestellingen vanaf €45,- gratis verzending.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen! Standaard geldt:

  • Pakketjes besteld op werkdagen voor 19:00 uur worden dezelfde dag verzonden (geen bezorging op zondag).
  • Brievenbuspost besteld op werkdagen voor 16:00 uur worden dezelfde dag verzonden (geen bezorging op zondag en maandag).

Kan mijn bestelling ergens anders worden bezorgd?

Je kunt bij het plaatsen van jouw bestelling een andere afleveradres invullen. Jouw bestelling zal dan op dit adres worden bezorgd. Tevens kun je kiezen voor het verzenden naar een afleverpunt van PostNL zodat je zelf, op de tijd die jouw het beste uitkomt, het pakketje kunt afhalen.

Door welke vervoerder wordt mijn pakket bezorgd?

Wij laten alle bestellingen bezorgen met PostNL. Je kunt je pakketje altijd volgen met een track & trace code die je via mail ontvangt (tenzij je kiest voor brievenbuspakket zonder track & trace).

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Over het algemeen geldt dat pakketjes binnen Nederland binnen 1 tot 2 dagen geleverd worden. Pakketjes naar België worden binnen 1 tot 3 dagen geleverd. Door eventuele drukte bij PostNL vanwege drukte bij de weg, feestdagen en/of weersomstandigheden kan het soms wat langer duren voordat je je pakketje ontvangt.

Wanneer ontvang ik mijn track & trace code?

Je ontvangt de track & trace code zodra wij jouw pakketje hebben aangemeld bij PostNL.

 

Ruilen en Retourneren

Hoeveel dagen bedenktijd heb ik?

Je kunt tot 30 dagen na ontvangst van jouw bestelling laten weten dat je van de aankoop af wenst te zien. Vervolgens heb je nog 14 dagen om het product daadwerkelijk terug te sturen.

Hoe kan ik een artikel retourneren of ruilen? 

Jouw bestelling wordt door ons met grote zorg uitgevoerd. Mocht je toch onverhoopt ontevreden zijn dan kun je het betreffende product uiteraard retourneren of ruilen. Meld dit via het contactformulier , dan sturen wij je een link via My Parcel waarmee je direct een verzendlabel kunt betalen en downloaden. Plak deze label op het pakketje, stop het geretourneerde artikel terug in de verzendverpakking samen met deze ingevulde retourformulier en lever het pakketje in bij het dichtstbijzijnde PostNL pakketpunt. Na ontvangst van het artikel en de benodigde informatie gaat Libra Djewelz over tot het terugstorten van het (volledige) aankoopbedrag + de eventuele verzendkosten of het verzenden van het geruilde artikel. Wij gaan over tot het terugstorten of verzenden binnen 7 dagen na ontvangst van jouw retourzending. Voor een uitgebreide uitleg over het retourneren en ruilen van artikelen verwijzen wij je graag naar de pagina ruilen en retourneren.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van een artikel?

Retourneer je de gehele bestelling dan betalen wij je het gehele orderbedrag + eventuele verzendkosten terug. De kosten voor het retourneren van een product zijn voor jouw rekening.

Kan ik een product ruilen?

Uiteraard kun je ook een product ruilen. Je volgt het retourneringsproces en je geeft op het retourformulier aan welke product je graag zou willen ontvangen. De kosten voor het terugzenden van een product zijn voor jouw rekening.

Wanneer ontvang ik het betaalde bedrag terug?

Het aankoopbedrag + de eventuele verzendkosten worden binnen 7 dagen na ontvangst van het geretourneerde pakketje terug gestort.

Kan ik ook producten uit de sale retourneren?

Artikelen die in de sale zijn gekocht mogen worden geretourneerd, mits ze voldoen aan onze retourvoorwaarden. Klik hier om deze voorwaarden te zien en voor een uitleg van onze ruilen- en retournerenbeleid.

 

De artikelen

Hoe onderhoudt ik mijn sieraden?

Het is belangrijk zorgvuldig om te gaan met jouw sieraden. Wij hebben een speciale pagina op de website gemaakt met uitgebreide uitleg over de verzorging van jouw sieraden. Klik hier om naar deze pagina te gaan.

Kan ik bij Libra Djewelz terecht voor de reparatie van een artikel?

Dit kan. Voor kleine reparaties kun je terecht bij Libra Djewelz. Alle artikelen kunnen op veel verschillende manieren gerepareerd worden. Iedere reparatie brengt zijn eigen kosten met zich mee. Hoeveel het precies kost, hangt af van het materiaal van het product en de grootte van de reparatie. Laat ons weten via het contactformulier om wat voor reparatie het gaat. Wij gaan dan voor je na of wij het kunnen repareren.

Zijn de sieraden van echt zilver?

De sieraden in de categorie '925 sterling zilver' zijn van echt zilver.

Ik kan het artikel die ik graag wil hebben niet meer vinden op de site. Wat nu?

Alles wat je op de site ziet staan is op voorraad. Kun je jouw favoriete item niet meer vinden dan hebben wij deze op dit moment niet op voorraad, het verschilt per product of het nog terug op voorraad komt. In sommige gevallen kunnen wij het artikel wel voor je nabestellen, houd wel rekening met een langere levertijd. Mis je iets op de site en wil je dat wij het voor je nabestellen, neem contact met ons op en wij gaan voor je aan de slag.

Verkopen jullie de oorbellen per stuk of per paar?

De meeste oorbellen verkopen we per paar. Als oorbellen per stuk worden verkocht dan staat dat bij de omschrijving van het product. Earcuffs worden altijd per stuk verkocht.

Krijgen jullie uitverkochte producten weer terug op voorraad?

Niet altijd. Veel van onze producten worden aangevuld maar een aantal ook niet. Dit hangt o.a. af van de populariteit van een product. Producten die niet meer worden aangevuld maken plaats voor nieuwe. Mocht het nou zo zijn dat je een product wel graag wilt hebben maar deze is uitverkocht en wordt niet meer aangevuld dan kun je ons altijd een mail sturen, dan gaan we voor je kijken of we het product kunnen nabestellen.

Wat is PU?

PU (polyuretaan) is een polymeer die veel toepassingen kent, zo wordt het onder meer gebruikt als een alternatief voor leder. Het voordeel van PU is dat het flexibel, zacht en waterafstotend is.

Verkopen jullie ook cadeaubonnen?

Wij verkopen Libra Djewelz cadeaubonnen met verschillende bedragen, van €5,- t/m €100,- euro. Deze kun je, of degene aan wie je een bon geeft, besteden bij de online winkel van Libra Djewelz.

 

Nieuwsbrief

Hoe blijf ik op de hoogte van bijvoorbeeld de sale of new arrivals?

Wil je als eerste op de hoogte zijn van onze nieuwtjes en leuke acties? Meldt je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang een paar keer per maand de nieuwsbrief in je mailbox. Speciaal voor onze nieuwsbrief-lezer(s)(essen) hebben wij regelmatig exclusieve acties en aanbiedingen.

Blijf ook op de hoogte via onze Facebook-pagina en Instagram met nieuwtjes, kijkje achter de schermen, toffe acties en meer.

Wat is de Libra Djewelz nieuwsbrief?

De Libra Djewelz nieuwsbrief houdt je op de hoogte van kortingsacties, nieuwe collecties, nieuwtjes, evenementen en nog veel meer.

Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?

Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrief door onderaan de website op de homepagina in het daarvoor bestemde vakje jouw e-mailadres in te vullen en op 'aanmelden' te klikken. Vanaf dat moment ontvang je onze nieuwsbrief met de laatste nieuwtjes en verschillende acties.

Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?

Je kunt je afmelden voor de nieuwsbrief door in de nieuwsbrief zelf onderaan op 'unsubscribe' te klikken. Je ontvangt van ons dan geen nieuwsbrief meer en jouw gegevens zullen worden verwijdert uit ons bestand.



Mijn account

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Klik op "Mijn account" rechtsboven in het scherm. Klik vervolgens op "Jouw wachtwoord vergeten?". In het volgende scherm vul je je e-mailadres in en klik je op de knop "Stuur resetlink". Er wordt direct een tijdelijke link naar je e-mailadres gestuurd, waarmee je je wachtwoord kunt resetten. Mocht je de mail niet direct ontvangen hebben, check dan voor de zekerheid ook even je spambox.

Hoe maak ik een account aan?

Je kan een account aanmaken door rechtsbovenin het scherm op "Mijn account" te klikken, vervolgens klik je op "Geen account? Maak er een aan.". Vul in het volgende scherm je gegevens in en klik op de knop "Opslaan". Je account is aangemaakt en bij je volgende bestelling worden jouw gegevens automatisch ingevuld.

Wat zijn de voordelen van een account?

De voordelen van een account zijn dat al je adresgegevens opgeslagen worden en automatisch ingevuld worden bij een volgende bestelling. Zo kun je sneller het bestelproces doorlopen. In je account kun je ook al je vorige bestellingen terugzien, het tegoed van je waardebonnen inzien, een wishlist aanmaken met al je favorieten en je persoonlijke informatie inzien en wijzigen.

Privacy

Zijn mijn privé-gegevens veilig?

Libra Djewelz heeft jouw gegevens nodig om de bestelling te kunnen verzenden. Om jouw privacy te waarborgen worden jouw persoonlijke gegevens in een beveiligde omgeving bewaard, waardoor deze voor derden onleesbaar zijn.

Meldt je je aan voor onze nieuwsbrief dan gebruikt Libra Djewelz jouw gegevens om je op de hoogte te houden van nieuwe artikelen en acties. Jouw gegevens worden nooit aan derden aangeboden.

Is winkelen bij Libra Djewelz veilig?

Het winkelen in onze webshop is uiterst veilig. Je kunt in de browser zien dat je je in een veilige omgeving bevindt. Dit is te zien aan het groene slotje in de adresbalk en aan de 's' achter 'http'. Onze hele site is beveiligd met een SSL encryptie. Dit houdt in dat alle gegevens die je invoert versleuteld worden verstuurd.

Product Image Thumbs Bottom Product Image Thumbs Bottom
Product image thumbs left Product image thumbs left
Product image thumbs right Product image thumbs right
Product image no thumbs Product image no thumbs
Product image no thumbs center Product image no thumbs center
Product image no thumbs fullwidth Product image no thumbs fullwidth
Product image gallery Product image gallery
Product Simple Product Simple
detail1973398616 detail1973398616

Panel Tool

Full Width Boxed Large Boxed Medium
Ja Nee

Live Theme Editor

Clear

Die afbeeldingen in map YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Bijlage
  • Positie
  • Herhaal
Clear
Clear

Die afbeeldingen in map YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Bijlage
  • Positie
  • Herhaal
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear

Die afbeeldingen in map YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Bijlage
  • Positie
  • Herhaal
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear

Die afbeeldingen in map YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Bijlage
  • Positie
  • Herhaal
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear

Die afbeeldingen in map YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Bijlage
  • Positie
  • Herhaal
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear

Nieuw account registreren

Heb je al een account?
Log in in plaats daarvan Of Wijzig wachtwoord