VERZENDEN

Alle zendingen worden door Postnl bezorgd. Je ontvangt altijd een track and trace code via de mail zodat je jouw bestelling kunt volgen, alleen als je kiest voor brievenbuspakket zonder track en trace ontvang je geen track en trace code.

Verzendmethoden

Brievenbuspakket (zonder track & trace) en Brievenbuspakket (met track & trace)

Bestel je tot €25,- dan kun je kiezen uit brievenbuspakket met of zonder track & trace. Kies je voor zonder track & trace dan ontvang je geen code en kun je je pakketje niet volgen. Kies je voor met track & trace dan ontvang je via de mail een track & trace code en kun je precies zien wanneer jouw pakketje geleverd wordt. PostNL levert jouw pakketje door de brievenbus af, je hoeft hier dus niet voor thuis te blijven.

PostNL pakketservice

Bestel je voor €25,- of meer dan wordt jouw pakketje geleverd via de pakketservice. Je kunt nu kiezen uit PostNL pakketten of PostNL pakketservice met extra bezorgopties. Kies zelf hoe, waar en wanneer jij het liefst je pakketje ontvangt. Je ontvang via de mail een track & trace code, waarmee jij jouw pakketje kunt volgen vanaf het moment van verzending tot aan de levering.

Extra opties

Tijdvakken

Kies zelf je gewenste dag van levering. Ben je op bepaalde dagen niet thuis?! Dan kun je hier zelf een dag kiezen die jouw goed uitkomt. Je ziet gelijk het tijdvak in beeld verschijnen dat PostNL bij je langs komt.

Avondlevering

Ontvang jij liever in de avond je pakketje? Dan kun je kiezen voor avondlevering. Wel zo makkelijk als je de hele dag aan het werk bent. PostNL komt tussen 18:00 - 22:00 uur bij je langs.

Alleen geadresseerde (Niet bij de buren)

Als je liever niet hebt dat je pakketje wordt afgeleverd bij de buren, kies dan voor deze optie en de bezorger zal alleen aanbellen bij de geadresseerde. Ben je de eerste keer niet thuis dan komt de bezorger de volgende dag nog een keer langs, ben je dan ook niet thuis dan zal PostNL het pakketje afleveren bij de dichtstbijzijnde afhaallocatie waar je het pakketje de volgende dag op kunt halen. Vergeet niet je legitimatie (rijbewijs/paspoort) mee te nemen. Het pakketje blijft daar 14 dagen liggen, heb je het pakketje binnen deze termijn niet opgehaald dan wordt het pakketje terug gestuurd.

Bezorging bij een PostNL pakketpunt

Wil je zelf bepalen wanneer jij het pakketje ophaalt?! Kies dan voor ophalen op een PostNL postkantoor. In de Check Out staat de voor jouw dichtstbijzijnde locatie. Deze kun je aanpassen door op het potloodje te klikken. In de regel kun je het pakketje de volgende werkdag vanaf 16:00 uur ophalen. Als je kiest voor de pakketservice met extra bezorgopties dan kun je er ook voor kiezen om het pakketje in de ochtend al af te halen vanaf 08:30 uur. Bestel je voor 15:00 uur dan ligt het pakketje de volgende ochtend al voor je klaar. Via de track & trace code weet jij precies wanneer jouw pakketje voor je klaar ligt op de geselecteerde locatie. Vergeet niet je track & trace mail en een legitimatie (rijbewijs/paspoort) mee te nemen. Het pakket blijft 14 dagen voor jou liggen. Als je het pakket niet binnen deze periode ophaalt bij het PostNL Pakketpunt, wordt het teruggestuurd.

Pakketservice BE

Voor onze Belgische klanten hebben wij de pakketservice BE. De pakketten worden verzonden met PostNL en vaak in samenwerking met Bpost bij je afgeleverd. Pakketten worden bezorgd van dinsdag t/m zaterdag van 09:00 - 21:30 uur. Past het pakketje door de brievenbus dan hoef je uiteraard niet thuis te blijven om het pakketje in ontvangst te nemen.

Verzendkosten

Bestellingen binnen Nederland

Bestellingen vanaf €45,- of hoger worden gratis bezorgd. Bij bestellingen met een lagere waarde worden bezorgkosten gerekend.

  • Brievenbuspakket (zonder track & trace) €2,95
  • Brievenbuspakket (met track & trace) €3,90
  • PostNL pakketten €4,25
  • PostNL Pakketservice (met extra bezorgopties) €4,95

Bestellingen naar België

Bestellingen vanaf €45,- of hoger worden gratis bezorgd. Bij bestellingen met een lagere waarde worden bezorgkosten gerekend.

  • Bestellingen tot €30,-, verzendkosten €3,90
  • Bestellingen van €30,- - €50,-, verzendkosten €6,95

Pakketjes naar België worden in de regel binnen 1-4 werkdagen geleverd.

Levertijden

Bestel je op werkdagen voor 19:00 uur of op zaterdag voor 12:00 uur dan wordt jouw bestelling nog diezelfde dag verzonden. Bestellingen die op werkdagen na 19:00 uur of op zaterdag na 12:00 uur worden geplaatst worden de eerstvolgende werkdag direct verzonden. Alle pakketten worden normaal gesproken binnen 1-3 (werk)dagen geleverd. Door drukte, verkeersomstandigheden, feestdagen en weersomstandigheden kan het iets langer duren. Via de track & trace code, die je ontvangt via de mail, kun je precies zien waar je pakketje zich bevindt.

Pakket Volgen

Op het moment dat wij je bestelling aanbieden bij PostNL, ontvang je automatisch een e-mail met een trackingcode en link. Met deze code en link kun je jouw pakket volgen op de Track & Trace pagina van Libra Djewelz.

 

Betalen

Bij Libra Djewelz kun je veilig online betalen. Wij vinden het belangrijk dat er voor iedereen een gewenste betalingsmethode tussen zit daarom bieden wij je een ruime keuze aan betaalmethodes aan. Als je een betaalwijze selecteert word je automatisch doorgeleid naar een beveiligde betalingsomgeving van Mollie of Paypal.

Op het moment dat jouw betaling is afgerond word je teruggebracht naar de website van Libra Djewelz. Jouw bestelling wordt direct verzonden na ontvangst van je betaling, tenzij je ervoor kiest om achteraf te betalen, in dat geval wordt je bestelling direct verzonden zodra je je bestelling hebt afgerond.

De betaling gebeurt altijd via een SSL-beveiligde server die jouw gegevens versleuteld verstuurd. Dit houdt in dat je gegevens niet kunnen worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen.

Betaalmethodes

IDEAL

Met IDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen via de beveiligde betaalomgeving van Mollie. IDEAL is het systeem dat je met 1 klik naar jouw vertrouwde omgeving van het internetbankieren brengt. Als je internetbankieren van ABN AMRO, ASN bank, Bunq, Regiobank, Triodos bank, Van Lanschot, Knab, ING, RABOBANK of SNS bank hebt kun je direct gebruik maken van IDEAL. IDEAL is net zo veilig als het internetbankieren bij jouw eigen bank.

OVERBOEKING

Kies je voor bankoverschrijving, dan wordt je bestelling verzonden zodra je overboeking is ontvangen. Kies je voor deze optie, dan krijg je een scherm te zien met een betaalverzoek met een uniek kenmerk. Je kunt vervolgens direct inloggen in je eigen vertrouwde bankomgeving om het bedrag over te maken, of je kunt ervoor kiezen om het verzoek eerst naar je e-mail te sturen en het later over te maken. Denk er in dat geval wel om dat wij jouw betaling 14 dagen nadat je de bestelling hebt geplaatst bij ons binnen moet zijn anders moeten wij helaas je bestelling annuleren. Heb jij een rekening bij de ING of bij Bunq? En beschik je over de app van jou bank? Dan kun je de overboeking ook uitvoeren door de QR-code in te scannen.

KLARNA: ACHTERAF BETALEN

Betaal je liever nadat je het pakketje ontvangen hebt? Kies dan voor Klarna: Achteraf betalen. Bestel je voor het eerst bij ons? Dan maak je een account aan bij Klarna, hier vul je de benodigde gegevens in. Voor elke volgende bestelling vul je alleen je e-mailadres, telefoonnummer en geboortedatum in. Na voltooiing van je bestelling krijg je een e-mail met betaalverzoek. Het bedrag wordt toegevoegd aan het openstaande bedrag in je Klarna-account. Je betaald op de manier van jouw voorkeur middels het online klantportaal van Klarna of de Klarna-app.

BANCONTACT

Als je in België internetbankiert kun je via Mollie met de betaalmethode Bancontact veilig online aankopen doen met je bankpas. Je kunt gebruik maken van Bancontact als je aangesloten bent bij 1 van de volgende banken: ABK bank, Argenta, Bank J. Van Breda, AXA bank, Belfius, Beobank, BNP Paribas Fortis, Bpost bank, CBC banque, CPH banque, Crelan, Deutsche bank, Hello bank, Keytrade bank, Fintro, ING België, KBC bank, Nagelmackers, Record bank en VDK spaarbank.

KBC/CBC PAYMENT BUTTON

Belgische klanten van de banken KBC en CBC kunnen ook eenvoudig online betalen met deze optie. Via deze optie kun je je aankopen eenvoudig betalen via je vertrouwde online bankomgeving. De betaling wordt direct verwerkt. Wanneer je voor deze betaalmethode kiest, selecteer je je bank, KBC of CBC. Je wordt doorgestuurd naar de omgeving van je bank, hier kun je kiezen op welke manier je wenst te betalen. Je hebt met deze optie tevens de mogelijkheid om achteraf te betalen.

BELFIUS PAY BUTTON

Belgische klanten van de bank Belfius kunnen via deze optie in hun vertrouwde bankomgeving hun aankoop afrekenen. Wanneer je deze betaalmethode kiest dan kun je kiezen of je via mobiel of via je desktop de betaling verricht. Kies je voor mobiel, dan kun je eenvoudig via een QR-code betalen. Kies je voor desktop, dan heb je je kastje, reader of scanner nodig om de betaling te voltooien.

GIFTCARDS

Gefeliciteerd met jouw Giftcard! Wanneer je in het bezit bent van een VVV Giftcard of een Webshop Giftcard kun je ook hiermee je bestelling betalen. Het is ook mogelijk een deel van je bestelling te betalen met deze optie. Als je je bestelling wilt retourneren krijg je het bedrag teruggestort op dezelfde kaart. Bewaar deze kaart dus goed totdat je zeker weet dat je het/de product(en) houdt. ! De VVV Giftcard en de Webshop Giftcard zijn niet in te wisselen voor geld.

CREDIT CARD

Je kunt bij ons betalen met een VISAcard, Mastercard en American Express via de beveiligde betaalomgeving van Mollie. Je kunt jouw creditcardgegevens op onze beveiligde site invoeren en wij zorgen samen met jouw creditcardmaatschappij voor een correcte afhandeling van je betaling.

PAYPAL

Heb je een PayPal-account? Dan kun je ook voor deze betaalmethode kiezen. In de checkout kies je voor de optie PayPal. Nadat je op de knop Ik bevestig mijn aankoop hebt geklikt, wordt je direct doorverwezen naar de website van PayPal. Log in en vervolgens kies je binnen je PayPal-account of je het direct van je bankrekening af wilt laten schrijven (mits je deze eerder gekoppeld hebt), of je het wilt betalen met je PayPal tegoed, of het bedrag via je gekoppelde creditcard wilt betalen. Als laatste klik je op Betalen. Daarna keer je terug naar onze shop.

Cadeaukaarten

Libra Djewelz Giftcard

Onze eigen speciale Giftcard! Super leuk om cadeau te doen of cadeau te krijgen. Betalen met een cadeaukaart van Libra Djewelz is heel eenvoudig. Iedere Libra Djewelz cadeaubon heeft een unieke code, tijdens het bestelproces kun je deze code invoeren als promotiecode, klik daarna op de knop Toevoegen en het bedrag wordt direct in mindering gebracht op het totaal te betalen bedrag. Indien er na het gebruik van de code nog een bedrag open blijft staan dan kun je dit betalen met 1 van de andere betaalmethodes. Blijft er na het gebruik van de code nog een bedrag op de cadeaukaart staan dan blijft deze uiteraard beschikbaar voor een volgende aankoop. Hou er wel rekening mee dat eventuele verzendkosten buiten de Giftcard vallen. Als je je bestelling wilt retourneren krijg je het bedrag teruggestort op je kaart, bewaar deze dus goed!

VVV Giftcard

Met een VVV Giftcard kun je je volledige of een deel van je bestelling bij Libra Djewelz betalen. Wanneer je kiest voor deze betaalmethode dan kies je in het betaalscherm voor Giftcards en vervolgens kies je voor de VVV Giftcard. Nu kun je de code intoetsen van je VVV Giftcard. Wanneer het beschikbare bedrag op de Giftcard hoger is dan het te betalen bedrag, dan blijft het restant van het saldo uiteraard beschikbaar voor andere aankopen. Is het beschikbare bedrag op de Giftcard lager dan wat er betaald moet worden, dan kan je het resterende bedrag afrekenen met 1 van de andere betaalmethodes. Als je je bestelling wilt retourneren krijg je het bedrag teruggestort op je kaart, bewaar deze dus goed!

Webshop Giftcard

Om te betalen met een Webshop Giftcard kies je in het betaalscherm de optie Giftcards en vervolgens kies je voor de Webshop Giftcard. Je kunt nu de unieke code van je Giftcard in toetsen samen met de bijbehorende pincode (onder de grijze kraslaag achter op je Giftcard). Het saldo van je kaart wordt automatisch verrekend, is het saldo niet toereikend? Dan kun je het resterende bedrag betalen met 1 van de andere betaalmethodes. Wanneer het beschikbare bedrag op je Giftcard hoger is dan het te betalen bedrag, dan blijft het restant uiteraard beschikbaar voor andere aankopen. Als je je bestelling wilt retourneren krijg je het bedrag teruggestort op je kaart, bewaar deze dus goed!

Geeft je Webshop Giftcardnummer een foutmelding of weet je de pincode niet (meer), dan kun je contact opnemen met Webshop Giftcard via telefoonnummer: 0416-750220 (optie 1), zij zijn bereikbaar van maandag t/m donderdag van 09:00 - 11:00 uur of je kunt het contactformulier invullen op de website van Webshop Giftcard.

Kortingscodes

Je hebt al je favoriete items in je winkelmand geplaatst, maar je hebt nog een kortingscode die je wilt verzilveren. Dat kan! Volg onderstaande stappen om dat op de juiste manier te doen:

  • Ga naar je winkelmand en zorg dat je al je gegevens juist hebt ingevuld.
  • Klik op de link Heb je een promotiecode? Er verschijnt nu een veld waar je je kortingscode in kunt vullen.
  • Klik op de knop Toevoegen. De korting wordt meteen in mindering gebracht op het totaal te betalen bedrag.

Voorwaarden kortingscodes

  • Het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes te gebruiken.
  • Kortingscodes kunnen niet achteraf verrekend worden.

Betaling mislukt

Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets mis gaat met jouw betaling. Hoe weet je nu zeker of deze goed is doorgekomen, nadat je bijvoorbeeld een foutmelding hebt gekregen?

  • Check je eigen bankafschriften om te zien of het bedrag is afgeschreven.
  • Heb je geen bestelbevestiging van ons gekregen? Dan is de betaling waarschijnlijk mislukt.
  • Twijfel je nog steeds? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen voor jou kijken of de betaling goed is doorgekomen.

Weet je eigenlijk al zeker dat je betaling niet goed is doorgekomen? Dan is je bestelling ook niet geplaatst. Dit betekent dat je je bestelling opnieuw moet plaatsen en ook opnieuw een betaling moet uitvoeren.

 

Heb je vragen naar aanleiding van deze pagina? Vind je antwoorden bij veelgestelde vragen. Staat je antwoord daar niet tussen dan staan wij graag voor je klaar via de live chat, via de mail of via het contactformulier.

Product Image Thumbs Bottom Product Image Thumbs Bottom
Product image thumbs left Product image thumbs left
Product image thumbs right Product image thumbs right
Product image no thumbs Product image no thumbs
Product image no thumbs center Product image no thumbs center
Product image no thumbs fullwidth Product image no thumbs fullwidth
Product image gallery Product image gallery
Product Simple Product Simple
detail1973398616 detail1973398616

Panel Tool

Full Width Boxed Large Boxed Medium
Ja Nee

Live Theme Editor

Clear

Die afbeeldingen in map YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Bijlage
  • Positie
  • Herhaal
Clear
Clear

Die afbeeldingen in map YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Bijlage
  • Positie
  • Herhaal
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear

Die afbeeldingen in map YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Bijlage
  • Positie
  • Herhaal
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear

Die afbeeldingen in map YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Bijlage
  • Positie
  • Herhaal
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear

Die afbeeldingen in map YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Bijlage
  • Positie
  • Herhaal
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear
Clear

Nieuw account registreren

Heb je al een account?
Log in in plaats daarvan Of Wijzig wachtwoord