GARANTIE

Op alle producten die u bij Libra Djewelz koopt zit geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Een product dat valt onder deze garantie zal kosteloos worden gerepareerd of vervangen. U kunt een gebrek via mail of via het contactformulier bij ons melden. Wij nemen binnen 24 uur contact met u op.

 

 

Buiten de garantie valt:

  • Beschadiging door normale slijtage, onjuist gebruik of verkeerde behandeling.
  • Verkleuring door het gebruik van (chemische) stoffen die schade aan het product kunnen brengen zoals water, parfum, make-up, zeep, lotion en haarlak.
  • Verkleuring door een hoge zuurgraad van de huid (Ph waarde van de huid).
  • Schade doordat het product gevallen is.
  • Bewerking door een andere partij dan Libra Djewelz (bijvoorbeeld het op maat maken van een armband).

 


KLACHTEN

Uiteraard doen wij ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Hebt u toch een klacht over onze producten of dienstverlening dan kunt u deze melden via ons klachtenformulier. Wij zullen er alles aan doen om samen met u een goede oplossing te bedenken.

 

Mochten wij er samen toch niet uitkomen dan kunt u als consument in de Europese Unie uw klacht aanmelden via het ODR platform van de Europese Commissie. U vindt dit platform op http://ec.europa.eu/odr. Zij zullen dan bemiddelen.

Voer de code in:

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Commentaren: 1
  • #1

    Charissa (zaterdag, 24 maart 2018 12:45)

    De website is leuk


VOLG LIBRA DJEWELZ

Nieuwsbrief

CONTACTINFORMATIE

 Libra Djewelz

www.libradjewelz.nl

info@libradjewelz.nl

050-3644302


Betaalmethoden


Verzending