VEELGESTELDE VRAGEN

Wij hebben een lijst samengesteld met de meest voorkomende vragen over Libra Djewelz en haar service. Mocht uw vraag er niet tussen staan dan kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen via de chat of het contactformulier.

 

Betaling

Op welke wijze kan ik betalen in de Libra Djewelz webshop?

Wij bieden u een ruime keuze aan betalingsmogelijkheden. U kunt bij Libra Djewelz op de volgende manieren betalen: Via IDEAL, via creditcard (VISA, Mastercard, American Express), via PayPal, via Bancontact/Mister Cash, via SOFORT banking, onder rembours, via overschrijving, via rekening (achteraf betalen), met een Libra Djewelz cadeaubon, een VVVcadeaukaart en met een Webshopgiftcard.

Uitgebreide informatie over de verschillende betaalmethoden vindt u op de pagina Betaling.

Kan ik ook achteraf betalen in de webshop?

U kunt ook kiezen om achteraf te betalen. Kiest u dan voor de optie 'Rekening' tijdens het bestelproces. Wij verzenden uw bestelling samen met de factuur, op de factuur staan al onze bankgegevens. Nadat u uw bestelling heeft ontvangen heeft u 14 dagen de tijd om het verschuldigde bedrag over te maken.

Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?

U ontvangt een factuur per mail op de door u opgegeven e-mailadres. Ontvangt u ook graag een papieren factuur dan kunt u dit aangeven tijdens het bestelproces in het vak 'Opmerkingen' en dan zorgen wij ervoor dat de factuur is bijgesloten bij uw bestelling.

Hoe kan ik een kortingscode inwisselen?

Wanneer u een kortingscode heeft ontvangen kunt u deze invoeren bij kortingsbon in de bestelfase voordat u gaat betalen. De korting wordt meteen in mindering gebracht op het totaal te betalen bedrag.

Zijn de prijzen in de webshop inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen die vermeld staan op libradjewelz.nl zijn inclusief 21% BTW. Op de factuur wordt de BTW ook apart vermeld.

 

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen bij Libra Djewelz is heel makkelijk. U kiest de producten die u graag wilt bestellen, deze plaatst u in het winkelmandje. Als u klaar bent met shoppen, kunt u de bestelling bevestigen. Zodra Libra Djewelz de bestelling heeft ontvangen, sturen wij u per e-mail een orderbevestiging. Voor een stap voor stap uitleg over het bestelproces verwijzen wij u graag naar de pagina bestellen.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

U krijgt direct een bevestigingsmail van uw bestelling.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Na het definitief plaatsen van uw bestelling is deze helaas niet meer te wijzigen of annuleren. Bij veranderingen kunt u uiteraard altijd contact opnemen met info@libradjewelz.nl.

Kan ik een account aanmaken en via dit account een bestelling plaatsen?

Op dit moment is het nog niet mogelijk om een account aan te maken bij Libra Djewelz. Wij hopen dit in de toekomst voor u aan te kunnen bieden.

Hoe wordt ik op de hoogte gehouden van mijn geplaatste bestelling?

U wordt via e-mail op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling. U krijgt een bevestiging van de geplaatste bestelling en u krijgt bericht wanneer wij uw bestelling verzenden. Als uw bestelling eenmaal bij de vervoerder ligt dan kunt u uw bestelling volgen via de track and trace code die u van Posnl of DPD krijgt.

 

Bezorgen

Kan mijn bestelling in cadeauverpakking worden verzonden?

Dit kan uiteraard. U kunt gebruik maken van onze cadeauservice, uw bestelling wordt geheel kosteloos mooi ingepakt.

Wat zijn de bezorgkosten?

De verzendkosten binnen Nederland zijn €3,95. Voor bestellingen vanaf €25,- betaald u geen verzendkosten. Voor België zijn de verzendkosten €7,50. Besteld u voor minimaal €50,- dan betaald u geen verzendkosten.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Besteld u op werkdagen voor 16:00 uur dan wordt uw bestelling nog diezelfde dag verzonden.

Kan mijn bestelling ergens anders worden bezorgd?

U kunt bij het plaatsen van uw bestelling een andere afleveradres invullen. Uw bestelling zal dan op dit adres worden bezorgd.

Door welke vervoerder wordt mijn pakket bezorgd?

Past uw bestelling door de brievenbus dan wordt uw bestelling via Postnl bezorgd, alle overige pakketten worden door DPD verzorgd.

 

Retourneren

Kan ik een product retourneren?

Uw bestelling wordt door ons met grote zorg uitgevoerd. Mocht u toch onverhoopt ontevreden zijn dan kunt u het betreffende product uiteraard retourneren. U hebt 30 dagen de tijd (na ontvangst van uw bestelling) om het product retour te sturen. Na ontvangst van het artikel en de benodigde informatie gaat Libra Djewelz over tot het terugstorten van het (volledige) aankoopbedrag + de eventuele verzendkosten of het verzenden van het geruilde artikel. Wij gaan over tot het terugstorten of verzenden binnen 7 dagen na ontvangst van uw retourzending. Voor een uitgebreide uitleg over het retourneren en ruilen van artikelen verwijzen wij u graag naar de pagina ruilen en retourneren.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van een sieraad?

Retourneert u de gehele bestelling dan betalen wij u het gehele orderbedrag + eventuele verzendkosten terug. De kosten voor het retourneren van een product zijn voor uw rekening.

Kan ik een product ruilen?

Uiteraard kunt u ook een product ruilen. U volgt het retourneringsproces en u geeft daarbij aan welke product u graag zou willen ontvangen. De kosten voor het terugzenden van een product zijn voor uw rekening.

Wanneer ontvang ik het betaalde bedrag terug?

Het aankoopbedrag + de eventuele verzendkosten worden binnen 7 dagen terug gestort.

Kan ik ook producten uit de sale retourneren?

Artikelen die in de sale zijn gekocht mogen worden geretourneerd, mits ze voldoen aan onze retourvoorwaarden. Klik hier om deze voorwaarden te zien en voor een uitleg van onze ruilen- en retournerenbeleid.

 

De sieraden

Hoe onderhoudt ik mijn sieraden?

Het is belangrijk zorgvuldig om te gaan met uw sieraden. Wij hebben een speciale pagina op de website gemaakt met uitgebreide uitleg over de verzorging van uw sieraden. Klik hier om naar deze pagina te gaan.

Kan ik bij Libra Djewelz terecht voor de reparatie van het sieraad?

Dit kan. Laat ons weten via mail of via het contactformulier om wat voor reparatie het gaat. Wij gaan dan voor u na of wij het kunnen repareren.

Zijn de sieraden van echt zilver?

De sieraden in de categorie '925 sterling zilver' zijn van echt zilver.

Ik kan de sieraad die ik graag wil hebben niet meer vinden op de site. Wat nu?

Alles wat u op de site ziet staan is op voorraad. Kunt u uw sieraad niet meer vinden dan hebben wij deze op dit moment niet op voorraad, het verschilt per product of het nog terug op voorraad komt. In de meeste gevallen kunnen wij het sieraad wel voor u nabestellen, houd wel rekening met een langere levertijd. Mist u iets op de site en wilt u dat wij het voor u nabestellen, neem contact met ons op en wij gaan voor u aan de slag.

Verkopen jullie de oorbellen per stuk of per paar?

De meeste oorbellen verkopen we per paar. Als oorbellen per stuk worden verkocht dan staat dat bij de omschrijving van het product. Earcuffs worden altijd per stuk verkocht.

 

Overige producten

Wat is PU?

PU (polyuretaan) is een polymeer die veel toepassingen kent, zo wordt het onder meer gebruikt als een alternatief voor leder. Het voordeel van PU is dat het flexibel, zacht en waterafstotend is.

 

Nieuwsbrief

Wat is de Libra Djewelz nieuwsbrief?

De Libra Djewelz nieuwsbrief houdt u op de hoogte van kortingsacties, nieuwe collecties, nieuwtjes, evenementen en nog veel meer.

Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?

U kunt zich aanmelden voor onze nieuwsbrief door onderaan de website op de homepagina in het daarvoor bestemde vakje uw e-mailadres in te vullen en op 'aanmelden' te klikken. Vanaf dat moment ontvangt u onze nieuwsbrief met de laatste nieuwtjes en verschillende acties.

Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?

U kunt zich afmelden voor de nieuwsbrief door in de nieuwsbrief zelf onderaan op 'unsubscribe' te klikken. U ontvangt van ons dan geen nieuwsbrief meer en uw gegevens zullen worden verwijdert uit ons bestand.

 

 

Algemeen

Verkopen jullie ook cadeaubonnen?

Wij verkopen Libra Djewelz cadeaubonnen met verschillende bedragen, van €5,- t/m €100,- euro. Deze kunt u, of degene aan wie u een bon geeft, besteden bij de online winkel van Libra Djewelz.

Is winkelen op Libra Djewelz veilig?

Het winkelen op onze webshop is uiterst veilig. U kunt in de browser zien dat u zich in een veilige omgeving bevindt. Dit is te zien aan het groene slotje in de adresbalk en aan de 's' achter 'http'. Onze hele site is beveiligd met een SSL encryptie. Dit houdt in dat alle gegevens die u invoert versleuteld worden verstuurd.

Waar kan ik met een klacht terecht?

Mocht u onverhoopt een klacht hebben dan kunt u deze mailen naar info@libradjewelz.nl of u kunt gebruik maken van het contactformulier. We proberen deze dan zo snel en goed mogelijk af te handelen.

Kan ik mijn bestelling als een cadeautje laten inpakken?

Bij Libra Djewelz wordt uw bestelling altijd in een leuke verpakking bezorgd. Is het een cadeau, dan kunt u gebruik maken van onze

cadeauservice en wordt uw bestelling extra feestelijk als cadeautje ingepakt en afgeleverd op het opgegeven adres. Als u ook graag een boodschap bij het cadeautje wilt meegeven dan kunt u dit aangeven tijdens het bestelproces in het vak met 'vragen en/of opmerkingen', Libra Djewelz zorgt ervoor dat deze boodschap handgeschreven bij het cadeau wordt meegeleverd.

Zijn mijn privé-gegevens veilig?

Libra Djewelz heeft uw gegevens nodig om de bestelling te kunnen verzenden. Om uw privacy te waarborgen worden uw persoonlijke gegevens in een beveiligde omgeving bewaard, waardoor deze voor derden onleesbaar zijn.

Meldt u zich aan voor onze nieuwsbrief dan gebruikt Libra Djewelz uw gegevens om u op de hoogte te houden van nieuwe artikelen en acties. Uw gegevens worden nooit aan derden aangeboden.

Krijgen jullie uitverkochte producten weer terug op voorraad?

Niet altijd. Veel van onze producten worden aangevuld maar een aantal ook niet. Dit hangt o.a. af van de populariteit van een product. Producten die niet meer worden aangevuld maken plaats voor nieuwe. Mocht het nou zo zijn dat u een product wel graag wil hebben maar deze is uitverkocht en wordt niet meer aangevuld dan kunt u ons altijd een mail sturen, dan gaan we voor u kijken of we het product kunnen nabestellen.

Zijn de prijzen in de webshop inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen die vermeld staan op libradjewelz.nl zijn inclusief 21% BTW. Op de factuur wordt de BTW ook apart vermeld.

Hoe gebruik ik een kortingscode?

Tijdens het bestelproces krijgt u een vak te zien met 'kortingsbon', vul hier uw kortingscode in en klik daarna op de knop 'gebruiken'. De korting wordt direct van het te betalen bedrag afgehaald.

Commentaren: 1
  • #1

    Charissa (zaterdag, 24 maart 2018 12:45)

    De website is leuk


VOLG LIBRA DJEWELZ

Nieuwsbrief

CONTACTINFORMATIE

 Libra Djewelz

www.libradjewelz.nl

info@libradjewelz.nl

050-3644302


Betaalmethoden


Verzending